61 656 97 11               

sekretariat@bcbc.pl

Strona główna / Oferta / Działy sprzedaży

Działy sprzedaży

Standaryzacja funkcjonowania działu sprzedaży

Szkolenia i budowa skutecznych działów sprzedaży

BYĆ SKUTECZNYM

Programu cyklu treningów dla osób bezpośrednio kontaktujących się z Klientami Cele programu:

  • Wskazanie sposobów kreowania pozytywnego wizerunku firmy
  • Wdrożenie najważniejszych zasad profesjonalnej obsługi Klienta
  • Wprowadzenie tabeli standardów
  • Poznanie procesu komunikacji interpersonalnej - jej istota i znaczenie w kontakcie z Klientem
  • Nabycie umiejętności posługiwania się praktycznymi narzędziami komunikacyjnymi, podnoszącymi skuteczność rozmów z Klientami
  • Poznanie najważniejszych zasad wywierania wpływu na zachowania i decyzje Klienta, ze szczególnym uwzględnieniem rozmowy sprzedażowej
  • Wzmocnienie motywacji do działania, do własnego rozwoju oraz podnoszenia jakości i skuteczności swojej pracy
  • Kształtowanie postawy lojalności pracowników wobec firmy
  • Integracja zespołu
  • Forma zajęć: Interaktywne formy treningowe, pozwalające podczas zajęć nabrać praktycznych umiejętności z omawianego zakresu tematycznego. Uzupełnieniem są samodzielne ćwiczenia do realizacji w okresie między poszczególnymi sesjami oraz testy sprawdzające nabytą wiedzę, poziom opanowanych umiejętności oraz predyspozycje do poszczególnych działań. Na zlecenie :(wspólna praca z uczestnikami szkolenia w ich terenie działań) obiektywna ocena nabytej wiedzy i stosowanych w praktyce elementów z wypracowanej tabeli standardów oraz przygotowanie raportu. Uczestnicy otrzymują:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Materiały szkoleniowe
  • Ćwiczenia do samodzielnej pracy
  • Proponowane tematy:

  • Psychologia obsługi klienta
  • Sztuka porozumiewania się. Jak rozmawiać z trudnym klientem?
  • Skuteczność - najważniejsza cecha Handlowca
  • Elementy nowoczesnej psychologii sprzedaży
  • Typy osobowości Klientów i kody dostępu
  • Rozmowa handlowa z Klientem - jak prowadzić rozmowę sprzedażową?
  • Zarządzanie sobą w stresie, czyli jak panować nad emocjami?
  • Jak zarabiać więcej, czyli sztuka motywowania siebie. Elementy zarządzania czasem

Primus Nominatus, Systemy zarządzania, Primus In Emporio, Zarządzanie, Audyty, BHP i Ppoż, Ergonomia, Szkolenia i warsztaty, Opłaty środowiskowe, Działy sprzedaży, Strony www, Natryski bezpieczeństwa, Środki unijne, Projekty specjalistyczne

© 2017 BCBC. Wszelkie prawa zastrzeżone realizacja: artiworks.pl tworzenie stron www poznan, artiworks.pl